* gräv din egen grav

jag vet inte varför jag skriver det här för det är inte intressant någonstans.. men jag kan inte heller somna pga att jag svettas som en gris.. jag är alltså sjuk FORTFARANDE!! jag tror fan seriöst att jag avlider snart! imorgon har detta hållt på i en vecka, en vecka med 38-39 graders feber HELA tiden, värst är det på nätterna. ont i huvudet m.m. inte så mkt förkylning som tur va. vaknar vaarje natt av att jag antingen svettas ihjäl eller fryser ihjäl.. mamma börjar bli lite orolig vilket skrämmer upp mig :| för hon blir inte det så lätt! så imorgon ska hon ringa upp till vårdcentralen och kolla om dem såg något på proverna dem tog på mig, annars ska vi nog åka upp igen. great, andra gången på en vecka ^^ aaah blir så himla frustrerad. varför kan de inte bara försvinna?! har legat här hemma nu varje dag och kollat på tv plus suttit lite vid datan när jag orkat ;s var bjuden på en stor fest i helgen som jag missade, kunde inte jobba idag och lär inte kunna göra de imon heller, jag kommer antagligen vara sjuk på julafton. och vem vet jag kanske inte ens är frisk tills nyårsafton. och då blir jag seriöst galen. jag som längtat så jäkla mycket efter den dagen och så skiter allt sig. är så jävla trött på mitt liv just nu skulle kunna byta med vem som helst =( har fan inte träffat kompisar eller nåt på en hel vecka, jag känner mig som en helt annan person. och inte blir de bättre när jag vaknar varje dag och skiten är kvar och man får känslan; de här kommer aldrig gå över!!

okej fine, ingen kommer bry sig om detta extremt onödiga inlägg ändå men för mig spelar det roll..
fuckoffanddie!

Kommentarer
Postat av: beeellaa

usch, om jag kunde trollat skulle jag gjort dig frisk (A) men tyvärr så kan jag ju inte det. men mig får du iallfall träffa om två dagar :D <333

2008-12-23 @ 13:43:15
URL: http://bellaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0