valborg

hade nationella prov i engelska igår, och det gick ju som det gick, höhö ;p hoppas verkligen jag får G på det aalltså, annars kan jag nog glömma mitt VG :P sen på idrotten så hade vi livräddning, jippiii, eller inte ^ trodde jag skulle dö när jag fick ett mail att vi skulle bada. men jag överlevde ju som tur va ;p hahah, maggans ryggplask säger jag bara xD " gör en frivolt på den lilla trampolinen maggan så kanske jag gör det efter dig " okeeejdåå! PLASK. och jag GABFLABBAR så hela jävla badhuset kollade på oss xD hahahah det var det bästa på lääänge x)

idag är det valborg vilket innebär att vi är lediga imon och på fredag ;D fett skönt. ikväll ska jag nog hem till josefine tror jag. får se vad som händer. vad ska alla andra göra? :))

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0