sommar, jatack!

ååhw, hittade denna underbart härliga sommarbilden på bellas data, från skolavslutningen i nian :') vilka minnen asså .. men liksom, kolla så brun jag var, och det var ändå bara i början av juni och det var inte så jättefint väder så man kunde inte precis ligga o steka på stranden ;P så fattar inte hur jag kunde va så brun :P men det var veryy nice iaf så hoppas på samma bränna detta året plus lite mer :)) hihihoho.

ikväll ska jag och bella bara vara hemma och kolla på film och äta oss ännu tjockare :) 120 kr för en godis påse (a) och här borde det tilläggas att det var bella som plockade i princip ALLT! haha fast som tur var hade vi en snäll liten ola med oss om betalade (a) och påååtal om ola, jag trodde jag skulle döö innan. bella stod i köket i ropade på ronja som inte svarade ..

bella; olaa, säg till ronja för hon hör ju med röven!
ola; ronjaaa, res på dig så du hör något!

HAHAH det var lätt dagens, trodde jag skulle dö av skratt xD

ska iaf sova här ikväll sen imon ska vi till stan vid 10-11 och hämta gabriel :)) pusssålänge <3

 tjockisen själv här =)

Kommentarer
Postat av: bella

hahah skyll på mig , du valde också godis :P

2008-05-08 @ 08:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0