jag <3 helg

är istan hos pappa nu med bella och gabriel :) ska nog in lite senare och kolla på den grejen på stora torg (lilla?) jaja i vilket fall :P vad händer ikväll allihopans? =)

igår var jag bara hemma hos bella och kollade film och åt godiiis :D sen lite senare kom johannes :)) haha det bästa var när han skulle hitta till bella. så ringer han ba; står det en vit bil utanför ditt hus? bella; njaae, eller jag vet inte, vänta jag ska kolla ..  han; har du ett rådjur på din trädgård? så öppnar bella dörren och då har han parkerat på grannens uppfart xD hahah som vi skrattade (a) det var liite skoj.

men nu ska jag ringa min mammsi så pussssochpusss

Kommentarer
Postat av: bella

hahah stackars johannes xD :P

2008-05-08 @ 08:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0