fredagen!

igår var en mycket bra dag tycker jag minsann :) det började med att jag och bella åkte hem till pappa för att fixa oss osånt. sen visste vi inte om vi ville till kåren eller något annat ställe men det blev kåren till slut. och det blev faktiskt roligare än jag trodde, träffade massa folk som jag inte sett på ganska länge med så =) haha, fast det roligaste var nog dem där två bilderna som jag önskade aldrig hade tagits. hahah ush säger jag bara, hemskare bilder får man leta efter, så fick bli lite censur på bilden under, chill på de :D pussssssssssss


 en bild säger mer än tusen ord sägs det ju <3 haha
www.playahead.com


Kommentarer
Postat av: Patricia

Hejsan!
Jag har en ny design på min blogg. Skulle vara trevligt om du ville titta in och skriva en kommentar om vad du tycker om den! :)

Ha en fin lördag!

2008-04-12 @ 17:21:12
URL: http://PROMENADE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0