tiden går alldeles för fort ..

det känns som att detta året gått fort, alldeles för fort! nyss var det liksom januari? var har tiden tagit vägen egentligen? och nu ba nyår igen, men men bara att inse att man blir äldre och äldre och saker förändras, eller?
idag har vi varit hos gammelmormor, ingen höjdare direkt men det dög ;p fick träffa min mammas kusin (syssling?)  danne, ett år sen sist ju, haha alltid lika rolig att prata med ;b jao .. det är som sagt nyår om endast två dagar, helt sjukt. och jag vet verkligen inte vad jag ska göra? ;O paniiik! ingen som har ngt bra förslag?
men något blir det vell alltid, om inte får jag la stå ut med att sitta hemma med mamma och deras gäster .. kuwl.
känner mig helt rastlös, typ inte gjort ngt alls på hela helgen? trist jag vet. men har inte orkat.. så nu får jag lite ångest över att jag inte tar vara på min lediga tid! så kan det va! var planerat att jag skulle gjort ngt idag, men det gick inte så bra som jag trodde så nej. och tiden bara rinner iväg och snart börjar skolan igen och sen längtar man till sommarlovet, sen börjar man tvåan sen slutar man tvåan och blir äldst på skolan och börjar i trean, sen ..
tar man studenten? herregud. vad ska man säga. det är helt sjukt. så man ska verkligen ta vara på tiden, man lever bara en gång. och som min syster sa idag, tänk att allting egentligen bara handlar om 2 saker, tid och pengar? .. och det är ju faktiskt så. har man dem två sakerna så kan man i princip göra vad man vill..? lite hemskt ändå. men nu vart det här ganska långt och ingen pallar läsa det så nu var det roliga slut för idag, puss och hej!

frid ut <3

Kommentarer
Postat av: noerdin

När du skriver ditt inlägg finns en liten symbol med en bild uppe i det där "verktygsfältet", tryck på den så kan du välja bild där!

2007-12-30 @ 11:03:10
URL: http://shitmanhattan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0