rubrik?

idag har jag varit i stan med victoria, det var så sjuukt mycket folk, överallt. inte så konstigt eftersom det är rea men ändå, folk är ju helt hysteriska ;p jaja .. jag hittade inte så spec mycket, ett par jeans och en tröja + lite saker till håret! victoria köpte ett par aas fina baggy-byxor på carlings, så hiiimla fina - avundsjuk :) men får se om jag kanske också köper dem nästa månad, kan bli så :P påtal om dig vicki .. vi borde verkigen ses mer? liksom, vad har hänt sen vi slutade nian egentligen? vi var jämt. MINST en gång i veckan liksom, och nu blir det kanske 3-4 gånger i MåNADEN, om ens det? ;s saknar dig massvis! skärpning med det.

iallafall, idag åkte ju pappa till thailand, som sagt. ringde han vid 1 då satt han på kastrups flygplats och skulle äta. så säger jag såhär ba; men om jag hade velat följa med och sagt det innan ni bokade resan osånt, hade jag fått följa med då? han ba; ja men det är vell klart, det vet du att du hade fått ..? vet jag? haha nemen typ ;p såå avis på dem nu. men får hålla ut i lite mindre än 2 år ;p sommaren 2009 åker alla ner tsm, farbror kusin pappa jag syster mfl .. det ser vi fram emot =) yesyes.

det är lite hemskt, att jag ska sova om ca 1 timme, för att sen pallra mig upp klockan 5 och jobba klockan sex .. nästan så man blir lite deprimerad ;p men vafan, man gör ju det för pengarna, endast! så liksom, jag får helt enkelt stå ut.

nu ska jag kolla klart på high school musical 2, jag verkligen älskar den! <3 tror inte jag ljuger om jag säger att jag sett den 25 gånger nu sen den kom ut ;p haha ^^

bytheway så är det ''bara'' 164 dagar kvar tills vi åker till turkiet :) längtar .. puss från jooosefajn!

Kommentarer
Postat av: Victoria

åååååååh gumman vad vi verkligen måste ses oftare! vi kan ju alltid titta på greveholm ;D älskar dig!

2007-12-30 @ 03:15:19
URL: http://victori.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0