döda mig?

gash vad trött man blir av att jobba ;p haha .. jag har varit helt sluut dem här två dagarna. ont i ryggen, axlen och huvudet :( buhu! men men, man ska inte klaga faktiskt, ingen som tvingar mig ju ;) nog om mig själv ..!
jag var hos luffe för en stund sedan, världens mest underbara häst :) ska börja sköta om han igen, några dagar i veckan. ser sååå mkt fram emot det. jag har inte träffat han på säkert 1och ett halvt år om inte mer, så fick jag se han idag :) hih <3 men iaf, ska nog rida ut med tova imon, om det inte ösregnar vilket det gjort hela dagen idag ;s
sen efter det ska vi hem till gammelmormor, suck! sen på kvällen hoppas jag det händer ngt kul? kanske träffa bella. om hon kommer hem idag då vilket jag tror. aaao!

puss&puss '

Kommentarer
Postat av: Nathalie

tjenarE:p vad heter du på msn

2008-01-30 @ 16:07:47
URL: http://www.nathaliefredriksson.blogg.se
Postat av: josefine

[email protected] :P

2008-01-31 @ 11:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0